Ara rapor sonrası vazgeçen ve faaliyeti iptal olan öğrencilerin hibeleri hibede “YEDEK” durumundaki öğrencilere aktarılmıştır.
Sonuçlar için tıklayınız.
ÖNEMLİ NOTLAR
- 18 Aralık 2024 tarihinde yapılan duyuruda belirtildiği üzere (duyuruda her alan tüm detaylar için tıklayınız), güz dönemi için seçilip hibe sözleşmesi imzalamayan ve bahar döneminde faaliyete katılacağını taahhüt etmeyen (taahhüt formunu doldurmayan) öğrencilerin hibeleri iptal edilmiştir. Bu öğrencilerin durumu “Yerleştirme Sonucu / FERAGAT / İPTAL” sütununda “İPTAL” olarak görünmektedir.
- Bilgilerinizde bir hata olduğunu düşünüyorsanız veya bir itirazınız varsa 17 Ocak 2025’e kadar outgoing@yeditepe.edu.tr ile iletişime geçebilirsiniz.
- Durumunuzda bir değişiklik söz konusuysa ilgili formları 17 Ocak 2025 tarihine kadar doldurunuz:
Her halükarda 15 gün içinde 28 Ocak tarihine kadar her iki formdan birini doldurmayan öğrenciler hibe hakkını kaybedeceklerdir.
- Yukarıda belirtilen ve vazgeçme formunu dolduran öğrencilerin hibeleri “Yedek” durumundaki öğrencilere dağıtılmıştır. Bu öğrencilerin durumu “SONUÇ” sütununda “ASİL-Birim bazında hibelendirme (2. Dağıtım)” ya da “ASİL -Üniversite bazında hibelendirme (2. Dağıtım)” olarak belirtilmiştir.
HİBE SÖZLEŞMELERİ
Hibeli ya da hibesiz tüm öğrencilerle hibe sözleşmesi imzalanması zorunludur. Sözleşme yapılmadan gerçekleşen faaliyetler Erasmus kapsamında değerlendirilemez!
- Bu duyuru ile hibe almaya hak kazanan GÜZ dönemi öğrencileri ile Ek HİBE SÖZLEŞMESİ imzalanacaktır. Daha önce iletilmediyse, YapıKredi Euro Hesap bilgisi Ofise iletilmelidir. Konu ile ilgili Ofis sizinle iletişime geçecektir.
Faaliyetiniz bitmeden imzalanması zorunludur. Aksi halde, ödeme yapılamaz.
- BAHAR dönemi öğrencileri CHECK LIST’te bulunan belgeleri tamamlayıp (Vize- LA - Sigorta - Kabul Belgesi - Uçuş Kartı-YapıKredi Euro Hesap bilgisi vb.) sözleşmeyi imzalamak üzere Ofise gelmek için randevu almalıdırlar.