Ana içeriğe atla

HİBE SÖZLEŞMESİ RANDEVUSU

Değerli Öğrencilerimiz,

Erasmus Hareketlilikleri programından yararlanmaya hak kazanan öğrencilerimizin (hibeli & hibesiz / hibede yedek) hareketlilik öncesi Hibe Sözleşmelerinin hazırlanması için aşağıdaki randevu ekranından randevu almanız gerekmektedir.

RANDEVU LİNKİ (BU RANDEVU SADECE STAJ ÖĞRENCİLERİ İÇİN DÜZENLENMİŞTİR, ÖĞRENİM HAREKETLİLİĞİ ÖĞRENCİLERİ İÇİN RANDEVULAR ÖNÜMÜZDEKİ AYLARDA AÇIKLANACAKTIR )

Lütfen hareketlilikleri yakın zamanda olan, başlamasına 2 hafta kalan öğrencilerimiz randevu alsınlar. Daha sonra gerçekleşecek hareketlilikler için alınan randevular ertelenecektir.

Hibe sözleşmesi randevunuzun onaylanması için talep edilen tüm belgelerin talep edildiği şekilde tamamlanması gerekmektedir.

Eksik belge ve imza olması durumunda sözleşmeniz hazırlanmayacak ve randevunuz iptal edilecektir. 

Şehir dışında olan öğrencilere sözleşmeler e-posta ile tarafımızca iletilebilir, ancak ISLAK imzalı sözleşmeler Ofise postalanmalıdır. Şehir dışında olduğunuza ve sözleşmenizi email ile talep ettiğinize dair outgoing@yeditepe.edu.tr ‘ye email atmanız gerekmektedir. Ardından sözleşmenin ıslak imzalı halini ofise postalamanız istenecektir.