Erasmus Gelen Öğrenci - Öğrenim

  • Üniversitemizde değişim öğrencisi olarak öğrenim görebilmeniz için Anlaşmalı Üniversiteler tarafından aday gösterilmeniz gerekmektedir.
  • Aday gösterilen öğrenciler başvurularını KİON sistemi üzerinden gerçekleştirir. (https://exchangeprogram.yeditepe.edu.tr/) (Açıklayıcı video için lütfen tıklayınız)
  • Aday öğrenciler başvuru evrakları arasında bulunan Öğrenim Anlaşmasını Üniversitemizdeki Erasmus Akademik Birim koordinatörüne imzalatarak sisteme yükler.

                       (Erasmus Akademik Birim Koordinatörlerinin listesi için tıklayınız

  • Duyurulan şekil ve şartlara uygun olan başvuruları Ofis tarafından işleme alınır ve Ofis ilgili öğrencilere kabul mektuplarını yollar.
  • Sadece başvurusunu zamanında teslim etmiş ve başvuru formunda Üniversite Yurtlarında konaklamayı talep eden öğrenciler yurt odası tahsisinde önceliklendirilir. Yurtlarda yeterli yer bulunmadığı takdirde, daha erken tarihte başvurmuş olan öğrencilere önceliklendirilecektir. (First come first serve)
  • Son başvuru tarihi sonrasında başvuran öğrenciler için yurtların müsaitlik durumuna göre oda tahsisi mümkün olacaktır.

Yurtlar için iletişim kişisi: Kansu GEMİCİ (kansu.gemici@yeditepe.edu.tr)

  • Gelen öğrenciler için Ofis, Erasmus Kulübü’nün (ESN Yeditepe) desteği ile Oryantasyon Programı hazırlar. Kurum içi ve diğer süreçler için ilgili birim, kurum ve kuruluşlar hakkında bilgi verir.

                     Ofis tarafından gerçekleştirilen 2022 Bahar dönemi sunum örneği için tıklayınız.

                     Gelen öğrenciler için hazırlanmış El Kitabı için tıklayınız.

  • Erasmus Akademik Birim Koordinatörleri öğrencilerin değişim dönemleri süresince akademik danışmanlıklarını yürütür.
  • Öğrencilerin aday gösterildikleri bölümden ders seçmeleri esas olmakla birlikte gönderen kurumun onayı ile farklı akademik birimlerden de ders alabilirler. Toplam kredinin en az %50'sini aday gösterildikleri bölümden almaları gerekmektedir. (Ders Listesi için tıklayınız.)
  • Ofis öğrencilerle değişim dönemleri boyunca e-mail üzerinden tüm süreçlerle ilgili düzenli olarak bilgilendirme yollar.
  • Öğrencilerin Türkiye'ye ve Yeditepe Üniversitesi'ne gelişleri ile ilgili varış beyanlarını doldurarak incoming@yeditepe.edu.tr adresine e-mail atmaları gerekmektedir.

                    (Varış Beyan Formu için tıklayınız)

  • Öğrencilere; Bilgi Merkezi, Yurtlardan; İSTEK AŞ vb. çıkış işlemlerini gerçekleştirmeleri için Ofis gerekli yönlendirmeleri yapar.
  • Taslağı Ofisin web sitesinde yayınlanan “Departure Form”’daki imzaları tamamlayarak çıkış işlemlerini tamamlayan öğrencilere Not Çizelgesi ve Katılım Sertifikası temin edilir.

                  (Ayrılış Beyan Formu için tıklayınız)